Detail | Propagace turistické destinace Příbramsko
Propagace turistické destinace Příbramsko
1. 7. 2010 – 31. 3. 2012Hornické muzeum Příbram je partnerem projektu prezentace Příbramska realizovaném formou účasti na veletrzích cestovního ruchu a dalších propagačních akcích pomocí dotace z Regionálního operačního programu ROP NUTS II Střední Čechy.
V září 2010 byla schválena žádost města Příbram o dotaci na akci Propagace turistické destinace Příbramsko z Regionálního operačního programu regionu soudržnosti NUTS 2 Střední Čechy.
Hlavním cílem projektového záměru je další zvýšení podílu cestovního ruchu jako prorůstové ekonomické aktivity ve městě Příbram a Svazku obcí Podbrdského regionu (destinace Příbramsko) a tím i Středočeském kraji. Opakovaná a intenzivní prezentace turistické destinace Příbramsko bude realizovaná formou účasti na veletrzích cestovního ruchu a dalších propagačních akcích a to jak v České republice, tak i v zahraničí, s cílem oslovit preferované cílové skupiny prostřednictvím touroperátorů a incomingových cestovních kanceláří. Veletrhy a propagační akce v ČR i v zahraničí jsou vytipovány jako vhodný distribuční kanál vzhledem k vysoké efektivitě osobního přístupu při jednáních, možnosti interaktivně prezentovat svou destinaci a operativně reagovat na potřeby a poptávku cílové skupiny, např. inovovanou nabídkou.
Účast Hornického muzea Příbram na veletrzích cestovního ruchu naplnila stanovené cíle projektu a spolupráce s městem Příbram se i nadále úspěšně rozvíjí. Jedním z hmatatelných důkazů této smysluplné činnosti je vzrůstající návštěvnost muzea, která v loňském roce 2010 dosáhla 109 tisíc osob a v letošním roce ještě před jeho závěrem byla již tato hranice překonána o několik tisíc osob.
Veletrhy a akce, kterých se projekt týká:
|
Celkový rozpočet projektu: 2,36 mil. Kč
|
|